Wednesday, December 30, 2009

umur semakin genap

ase sekejap sangat masa berlalu.dulu aku nak sgt jadi dewasa.tapi bila aku da 22..ase nak balik ke 12 je..;p gatai x? ahaks....
kalo boleh return masa ..aku pilih masa zaman sekolah..memang perit.tapi dalam perit 2 la best..
belajar kenal dunia.kenal identiti diri.kenal kawan-kawan.n belajar benda baru.

waktu kecik aku xsama cam gurl2 laen.dok men anak patung..memang abah xajar aku men anak patung.die kata xelok.xtaw la.sebab apa.tapi yang penting,memang aku xpernah maen..hahahaa

yang aku taw ,men bola sepak kat depan umah .( masa 2 duk kuarters klinik,so tanah lapang 2 kami sejiranan tarah bagi gondol rumput2 2 ).akhirnya jadik la padang bola..
so,jangan tanye kenapa kulit aku sedikit gelap.kerana gara-gara men bola tengahari buta..
wah..dulu siap ada nama ag..beckham, owen,flo,ntah la..macam2 nama kami bagi..memang kelakar..

tahap kenakalan melampau aku ni la abah anta ke sekolah sukan..sakit betul aty masa 2.
da r kena duk asrama..makan lak terkawal..perit gak.dalam2 perit 2 kadang2 aku rindu jugak family.
5 tahun aku terpacak kat c2..sabar..
kerana sukan.banyak ajar aku tentang displin.
kerana sukan,banyak ajar aku tentang kematangan
kerana sukan,banyak ajar aku tentang tanggungjawab..

makin meningkat usia,makin berat tanggungjawab kena pikul...

No comments: