Monday, December 7, 2009

netballer~~





masa aku sekolah rendah,aku mmg gilakan sukan nie..
terlalu sgt..sampaikan aku pernah di sound oleh cikgu aku sendr..gara2 xmasuk claz..
dari aku darjah 4-darjah 6..
xde benda laen kalo benda nie je aku maen..
mungkin kerana ketinggian aku yang melampau nie..

orang amik aku as their player..
sampai la aku form 1 d smkpg1..
antara ramai2 under 15..aku yg paling muda maen tuk under 15..
sapew xsuka..
tapi paling syoknya,,bile,,teachers aku sendr boleh sound aku depan kawan2 aku..
kalo da xde niat nk belajar,masuk je sekolah sukan 2 !!!!
sapew xsedeyh..seminggu aku xmasuk claz sampaikan cikgu displin aku sendr,cikgu azham(ye kowt) dtg ke rumah pujuk aku.....
padahal budak2 takut gile kalo dgr nama die..
xtaw nape..
sayang wwooo..aku minat laen dapat laen...
abah pulak xminat ngan minat aku..
cam nk tertonggeng aku maen netball..ending,,aku dpaksa maen bowling...
byk kali woo aku memberontak..
nk xnk terpaksa jgk..

so,sampaila skrg..sedey woo

tapi mama je yg pham situation aku...
last saturday , aku join ibu2 maen netball
ish,,xleh ganas2..kang xpasal2 masuk icu..
paham2 je la,,men ngan kaum ibu...ahaks..;p






No comments: