Wednesday, December 2, 2009

sepi ~~~

macam-macam cara aku da buat xnak ingat die ag..
tapi 2 la,,makin lupa, makin kuat ingatan aku pada die..
argh,!!!
camne nie??

tiba2 malam tadi wak2 aku syok tgk owg buat duit..
dan2 die mesej....hish...
tergugat iman aku...
rindu nya aku pada die...

tapi aku taw 2 semua xkan ada ag..
2 kali cukup la,,semua byk ajar aku erti berkasih sayang..
antara kawan , abang , lurvely...

mana- mana tempat aku da pernah jelajah dengan die...
sebut je..

memang muka kitaowg la slalo lepak tempat2 2 dulu...

1.LEMBAH MAJU ( sanggup dok berjam2,,padahal makan je )
2.THE MINES ( kaki wayang )

3.TASIK TITIWANGSA ( die memang kaki keta sport, malam minggu je ske tgk macam2 moto, kami bukan dilabel mat or minah rempit, pemandu berhemah ag )

4.PAHANG ( semata-mata nek RXZ , penyudahnya aku yang kena marah akibat tertido di atas moto )
5.BUKIT PERMAI ( salam perkenalan pertama )
dll.......

6.PANDAN CAPITAL ( datang semata-mata nak maen game n karaoke,zaman muda2 memang terejal..asyik kalah je men keta!!! )

tapi bile lalu je tempat2 2 semua..of courz aku secara automatik ingat pada die...
camne aku nak lupakan die??

dan aku percaya "APA YANG BERLAKU SEMUA ADA HIKMAH"....
macam mana aku nk lupakan die??

No comments: