Sunday, November 29, 2009

Y.E.S






sebut tentang perkataan shopping..sapew yg xsuke kan??
hahaha...aku memang gile shopping !!!
lumrah manusia..

sebut tentang shopping..mood raya aku terus hilang..raya jahi di johor xsemeriah raya di pantai timur..betul ke?
tapi bagi aku, raya haji xsemeriah macam raya aidilfitri..
xpela..laen owg laen cara..ye x??

pagi macam pagi raya aidilfitri..bila petang jerk..apa ag..kebetulan skrg tgh YES..
meriah sunggoh...
ag2 mama..apa ag,, pujuk punye pujuk..dapat jgk aku ajak mama g shopping kat batu pahat...( memang la x se GAH kolumpo )
tapi aku xpandang barang mahal..janji cuwn di mata aku..murah..
bukan mama je,,mak cik aku.mak da( pak am ),mak da ( pak kor ) 2 owg 1 nama..bersama-sama nenda tercinta..
memang meriah betul keta 2..
4 mak mak, 1 anak dara ( dats me )

ikowtkan haty nk g JAKEL...
aku memang gilekan ABSTRAK...
TAPI yang xsyoknya semangat nk shopping 2 xde bila aku tgk JAKEL tutup...
FRUST MENONGGENG AKU DALAM KETA...
mama memang pandai pujuk aku,ajak g GULATI'S pulak...
apa ag..memang menggeletis la aku...
syok woo..tambah2 mama yang nk kuar wet ..hahahaa...

aku ngat kat gulati's 2 beli untuk aku je..
SILAP SILAP...
nenda aku ag byk beli..fuh,,xpadan dengan umo tua,tapi jiwa mooda...
camne tuh??

abaikan soal nenda aku 2..
aku da jumpa abstrak yang aku SUKA GILER 2..so,dapatla aku melaram ..

hahahahahaha( gelak jahat....)

xsyok pulak bile mama da beli something tuk aku,,tapi aku xbeli pape..
oo..tidak,,sebagai anak yang bek aty.aku pown belanja mama kasut heal..
kesian la pulak.mama asyik pinjam kasut aku je..
sampaikan kasut sport aku pown mama pakai..apa cite??

aty aku senang,aty mama senang...
sapew xsayang..
...

da penat bershopping sakan..
aku pown balek..

apa ase kalo kita pergi tinggalkan owg yg tgh berendam dalam kolam,,sampai aku balik bershopping 3-4 jam..owg 2 tgh berndam ag..

e2 la adik aku KIKI,,,
da xrupa owg ag da,,,
makin kecut jerk,,,

MENJERIT SAKAN MAMA AKU...
hilang terus mood shopping..seb bek da puas membeli-belah~~~
naseb baek...

No comments: