Tuesday, November 24, 2009

hidowp ni memang palat


hidup mesti berani terima kenyataan

bile aku da besar niey, semua mcm biasa jerk..aku lebih suka bawak diri aku sendiri.so,,aku kena la pandai2 belajar how 2 live..tapi ada benda yang xboleh dan xsama cam dulu..
AKU DA XBOLEH DOK JAUH AG...
ooohh tidak!!!
xperlu fikirkan peperangan
xperlu aku nk kecik aty kerana sikap manusia
xperlu aku nk mengikat perut kerana jauh dari tanggungan
DAN AKU BETUL-BETUL DA X BOLEH LARI2 SGT...
tapi betul ke kata orang..
" lagi kita besar, lagi ramai masalah yang datang menimpa"

aku mmg da xberperang ngan keadaan tapi tetap ada musuh di belakang ku..
heh.. cam biasa la...
LARI DARI MASALAH
LARI DARI MUSUH

aku memang jenis yang degil, keras kepala, keras aty..
hahahahahahaha..memang payah la senang cite sape2 yang nk jaga aku..
wat masa skunk,, aku da ilang owg yg aku pernah sayang..even die pown ckp aku keras kepala,keras aty,degil,,
camne??
lantak la..
aku memang ngan dunia aku..so,owg xperlu nk judge aku cmne..
aku xminx otak or badan mereka tuk menentukan life aku..

susah nak faham istilah kawan yang sebenar sekarang nie..
kawan bukan setakat masa senang jerk..masa susah pown perlu ada sama..
sunggoh ke??

sakit sangat bila depan kita pijak semut pown xmati..tapi masyaallah!!
belakang kita ???

SAKIT SANGAT...
hidowp nie mmg palat tapi esok masih ada

ya!!!!
aku memang suka rasa sakit 2 coz ia banyak mengajar aku tuk menghargai kawan2..dorang je yang xsedar..
biarla rase sakit 2 datang,sekurang2 nya aku xkan mudah cepat surrender..
it's all about me...


No comments: