Monday, January 10, 2011

further study

alamak.umur 24 . permulaan baik dalam tahun baru 2011.dimana aku dapat tawaran untuk further study aku dalam bidang perniagaan.tapi bukan dah lewat sangat ke? 20 bulan . aku kena menempuh zaman-zaman student life . Actually , aku da pernah apply .tapi tahun 2008 since aku grad diploma . Tahun 2011 baru la dapat..Alhamdulilah, tapi masalah nya sekarang boleh ke aku bahagikan masa belajar dengan bekerja ..Elak aku campur aduk pekerja asing dalam pembelajaran aku je.hahaha..Insyaallah.Mesti Bolehnya..
Eyh,sekejap ..aku lupa mention aku dapat further study kat mana.hahaha..UTM SPACE ....! aku x berani nak apply jauh-jauh macam dulu..before ni macam -macam aku dapat UNISEL , KOLEJ MUST ,hish . banyak la..tapi semua bukan dari JOHOR...cukup la 3 tahun jauh dari ketiak mama abah .hehe..xsanggup den jauh2 huh..dapat kat Johor kira bersyukur la 2...mama abah pun xbagi lepas jauh2..maklum r sorang je gegurl . lebih baik aku sibukkan diri . tambahkan apa yang kurang .bersihkan apa yang dah berkarat dalam kepala nie..hahaha... abah selalu pesan " ada peluang, REBUT ! " . 

No comments: